Gespecialiseerd in natuurlijke bedden en het allermooiste bed- en badtextiel
Home > Klantenservice > Bezorgen & levertijd > Indien je niet thuis bent
Klantenservice Bezorgen & levertijd
categorie
Indien je niet thuis bent
Niet thuis? Geen nood!
Als je niet thuis bent, dan is dit geen probleem. De postbode zal eerst proberen het pakket bij jouw naaste buren af te leveren. Als de pakketbezorging ook niet bij de buren lukt, dan zul je een bericht van de chauffeur ontvangen. Op dit bericht staat een “niet-thuis-code”. Met deze code kun je op de website van www.postnl.nl/ontvangen een keuze maken voor een tweede pakketbezorging. Indien je bij de tweede aanbieding het pakket niet kunt aannemen, of als je hebt gekozen om jouw zending op te halen bij een postkantoor van Postnl, kun je met het bericht van de chauffeur de zending afhalen. Je hebt hiervoor een week de tijd. Als je de zending gaat ophalen, dien je je altijd te legitimeren.
Mijn bestelling mag niet bij de buren afgeleverd worden
Wanneer je niet thuis bent, wordt het pakketje standaard bij jouw buren aangeboden. Als je dit niet wilt, typ dan “ALLEEN HUISADRES” achter jouw naam in het afleveradres. Het is uiteraard ook mogelijk het pakketje op jouw werkadres of bij familie te laten afleveren.
Volg jouw pakket
Wil je weten waar jouw pakket zich bevindt en wanneer je het kunt verwachten? Wij sturen je automatisch een e-mail met trackingscode van PostNL, zodra het pakket verzonden wordt.
Meer artikelen in Bezorgen & levertijd
Contact
Di - Vr 10:00 - 17.30u
Za 10:00 - 17:00u
Tel: 045 571 73 24
Chat: Zie rechtsonder
WhatsApp: 045 - 571 73 24
Email: info@ruwette.nl
Social Media: Zie rechtsonder
Klantenservice
Hulp nodig? We zijn er voor u!