Gespecialiseerd in natuurlijke bedden en het allermooiste bed- en badtextiel
Home > Klantenservice > Garantie en service > Garantie en Productregistratie
Klantenservice Garantie en service
categorie
Garantie en Productregistratie
Al onze producten hebben een minimale garantietermijn van 2 jaar. Je vindt de exacte garantietermijn bij elk product in de verpakking. Sommige producten vereisen een activatie of verlenging van de garantietermijn door het product te registreren via internet.
Is er sprake van een garantie geval of defect, dan kun je ons het beste bellen of een mail sturen.
Bij grotere artikelen zoals matrassen, bedden, etc. verzorgen wij het hele garantie-traject, meestal kosteloos zodat je er geen omkijken naar hebt. Bij eventuele garantie bij matrassen kunnen wij ook voor een tijdelijke vervangmatras zorgen, dat zullen wij dan met jou bespreken.
Bij kleine artikelen zoals hoeslakens, dekbedovertrekken, etc. kun je het artikel kosteloos naar ons retourneren (wij vergoeden dan de verzendkosten). Wij vragen jou dan eerst een e-mail te sturen naar info@ruwette.nl Vermeld daarin het ordernummer en beschrijf het defect zo gedetailleerd mogelijk. Je kunt eventueel ook digitale foto’s bijvoegen (tot max. 5 Mb). Na ontvangst van de e-mail, sturen wij de kosteloze retourprocedure.
Meer artikelen in Garantie en service
Contact
Di - Vr 10:00 - 17.30u
Za 10:00 - 17:00u
Tel: 045 571 73 24
Chat: Zie rechtsonder
WhatsApp: 045 - 571 73 24
Email: info@ruwette.nl
Social Media: Zie rechtsonder
Klantenservice
Hulp nodig? We zijn er voor u!